LEDIG ♥

Hello my lovelies!!!
Har jobbar varje dag de senaste dagarna men nu har jag bestämt mig för att jag ska vara ledig i några dagar för att brara ta det lugnt, jag har ine haft en riktig semester denna sommar så jag tyckte att jag förtjänande det^_^
I morgon så har jag bokat tid för att göra mina naglar igen, gud vad jag har längtat efter det!! Det ska bli så himla kul att ha fina naglar igen!!
I helgen så kommer släkten från Eskilstuna hit får vi ska fira min och Maliks födelsedagar:) Det ska bli kul att umgås med den sidan av släkten för vi har inte kännt dem så länge. Jag ska givetvis ta en massa bilder så att ni får se!
Det är så himla kul att ha så mycket att se framemot i slutet av denna vecka^_^
Bjuder på denna bild av mig och N, är vi hade tråkigt på någon flygplats tror jag att det är, hahahhaha


Hahahaha :) snygga vi är ;)

2011-08-25 | 07:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback