Ledig vardag = Lyx ♥

Yeay, är ledig idag efter att ha jobbat nästan sju dagar i sträck! Måste även berätta att jag skaffat mig en ny baby, en ny iphone 4 vit, wohow är jätte nöjd men nu vore det så himla typskt att de släpper sin nya telefon nästa månead eller så men jag är nöjd! Har även laddat ner en massa photo appar så nu ska det komma massa bilder bilder på bloggen innan jag skaffar mig min system kamera^_^
Har inte bloggat så mycket i helgen för att jag varit så himla trött efter jobbet men jag håller fortfarande på med LCHF vilket har gått bra för mig^_^ även på jobbet där vi lagar vår egen mat..
Kan fortfarande känna lite sug efter saker men det är mer mina ögon som suktar efter en massa sött.
Ska i allafall träna combat i kväll!
Ha en bra dag mina kära läsare!!!


hade du inte köpt en iphone 4 i svart för någon månad sen?

2011-08-16 | 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback