Josefinas ♥

Äntligen efter typ 2 år så har jag varit på Josefina som ligger precis efter djurgårds bron, bakom nordiska museet! Jätte mysigt var det, speciellt när det blev mörkt med alla lampor och vyn över vattnet. Ikväll var det lite kallare men ändå mycket skönare än den tropiska värmen som är så varm och kladdig. Mötte upp min kompis N vid östermalm, vi gick till Grodan för att jag inte ätit middag och det vart deras jätte goda lövbiff med pepparot och pommer (rekomenderas starkt).
Efter det så tog vi en promenad till Josefina, har hört så himla mycket om det stället men det har bara inte blivit av att jag gått dit, men ikväll så gick vi dit. Jätte mysigt och väldigt bra musik!!! Vill man gå till ett ställe där man kan prata, dricka gott, bra musik och mysig uteservering i stockholm så tycker jag att man ska dra till Josefina:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback