Dubbel pass på SATS ♥

Kom hem för ett tag sedan men jag var så himla hungrig efter träningen att jag köpte en turkiskt yoghurt efter träningen från 7eleven vid Östra.. magen bara knorrade och knorrade... Jag hade bestämt med N att vi skulle köra duppelpass på SATS i dag, vi körde Sats shape och Bodycombat, jätte skönt men jätte jobbigt! Vi har planerat att vi ska försöka köra två dubbelpass i veckan när det går och jobb schemat tillåter^_^ We're totally going all in!!
När jag kom hem så mötte syrran mig i centrum, skulle handla lite till helgen och det är så skönt när vår ICA har öppet till 22.00 för då kan man handla i lugn och ro! Har kommit fram till att jag verkligen måste ha med mig något mellanmål för annars så blir jag jätte jätte hungring emellan de "stora" måltiderna speciellt nu när jag tränar och när jag börjar jobba sju..
Köpte hem en massa minimorötter, lite 70% mörk choklad och lite nötter till mellis^_^
Frukost: Turkisk yoghurt med kokosflingor, hallon och blåbär
Lunch: Broccoli, kyckling filéer och keso
Middag: Köttfärslimpa, avocado och keso
Anyway ska nu avsluta dagen med att till på True blood avsnitt på nätet!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback