Busy busy as a BEE ♥

Idag har det varit fullt upp hela dagen, först så åkte jag, syster och mamma och stor handlade inför ikväll, i morgon och söndag!!! Efter det så städade vi och efter det var det dax för lite lunch^_^
Tiden går så himla snabbt när man har att göra! Vid tre så cyklade jag och syrran till centrum för att handla lite saker inför ikväll, all släkt kommer ju ikväll så det blir lite till fredagsmys i allafall! Vi tittade förbi i affären Ooak i vårt centrum och där hittade jag en klänning från Dry lake som jag har tittat på hur länge som helst på 70% REA^_^
Den sista som fanns kvar och i storlek M, perfekt!! WOOP WOOP!!
Såg att bloggaren Kenza har den och den är lite lång men jag tänkte ha den till min Jessica Simpson "dany" skor. Äntligen så får jag användning av mina super höga skor^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback