Underbar helg!

Den här helgen har jag bara gjort roliga mysiga saker! Igår så träffade jag två vänner i stan för lunch och efter det så gick till Nordiska Museet precis efter Djurgårdbron...
Vi var väl där i några timmar och tittade på de olika utställningarna, jag ville se en utställning som heter "the power of fashion, 300 years of fashion, var helt oki utställning.. jag trodde att den skulle vara större..
Var helt slut sen när jag kom hem så jag låg bara i soffan resten av kvällen. Jag tittade även på två filmer, det blev Unstoppable med Denzel Washington i huvudrollen och SciFi filmer Tron Legacy, tyckte dock att första filmen var mycket bättre!
Idag ska jag iväg för att träffa min vän J, vi ska gå på brunch på Djurgårdsbrunn, ska verkligen bli jätte mysigt då vi inte träffas så himla ofta...
Önskar att det vore så här fint väder idag^_^
Lägger upp bilder från helgen ikväll!!!
Ha en underbar dag i dag mina kära läsare!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback