The British Royal Wedding ♥

Har suttit framför tvn nästan hela förmiddagen och tittat på när Prins Willliam och Cate Middleton gifte sig, älskar bröllop. Det är så himla kul att se alla fina klänningar och hattar!!
Sen har jag även varit ute en sväng i centrum för att hämta ut allergi medicin, behövs verkligen nu när allt slagit ut får att det varit så himla varmt!
Fick även med mig en rosa locktång, jag är ju så himla lättlurad...i centrum finns det ett stånd med en massa utländska killar som försöker få en att köpa deras hårprodukter. Han lockade hela mitt hår och dum som jag är så köpte jag en locktång... priset ska vi inte ens tala om:P
Jag valde åtminstone en i rosa^_^


cool locktång gumman, ser ut som något annat :P

2011-04-30 | 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback