Sunny sun sun!!!

Förlåt att jag inte uppdaterat  så ofta på senaste tiden men jag har jobbat så mycket att jag bara inte orkat när jag kommit hem..
Igår så hade vi myskväll hela familjen, det blev grillat och en film efter! Vi tittade på filmen The Roommate men Leighton Meester (gossip girl) i en av huvudrollerna, det var bara oki...lite av en b-thriller tycker jag,,
Idag så tog jag en riktigt lång sovmorgon, vilket var jätte jätte skönt!! Det var ett tag sedan...
Plannen i dag är att ta lilla Timo till vetrinären för att han ska vaccineras, kommer inte ihåg vilken det var men man ska tydligen göra det varje år..
Vi får se hur det går, han brukar vilja vända håll när han förstår vart vi ska gå:P
Efter det så blir det lite städning hemma, ska efter det åka in till stan för att träna Zumba med en kompis^_^
Hoppas ni har en bra dag mina kära läsare!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback