March/April activities ♥ Bildregn

Här kommer lite bilder från de senaste två månaderna som jag bara inte orkat lägga upp på bloggen, men i dag så kände jag för det^_^
Jag skulle lägga upp lite bilder från när vi firade min lillasyster men tydligen så tog jag inte så mycket bilder och de jag tog var jätte suddiga så dem tänker jag inte lägga upp...
Här kommer lite bilder från en lunch men I och M på Friday's
Vi sitter och dricker "virgin" daquiries innan maten kommer, Friday's är verkligen en av mina favvo restauranger!
Efter lunchen så gick jag och min vän M till Nordiska museet för att titta på utställningen "the power of fashion"
Dockan som sitter är kläd i sin brudklädsel och förr i tiden så var bruden tvungen att sova i sina brudkläder natten innan bröllopet, tänkt vad obekvämt!
Tänker bara på "stolthet och fördom" när jag ser den här klänningen
I dag har jag varit på lunch på Operaterrassen med min vän I som är medlem i IWC (international women's club) som är grundad i sverige 1961 av Prinsessan Lillian. IWC finns i hela världen och det var väldigt kul att få vara med!
Efter själva lunchen så skulle den kända journalisten/författaren Susanna Popova berätta om hennes bok "Vårt bröllop" som beskriver alla förberedelser inför Kronprinsessan Viktorias bröllop i somras förra året. Hon var väldigt trevlig och berättade så bra att även om man inte är jätte intresserad av händelsen så var det ändå kul att lyssna!
me and Ivee
Frances Ransom Linde (Bulletin editor) and Kanthi Beck (President)
Susanna Popova and me
För att bli medlem i IWC så måste man ha någon av medlemarna som "sponsrar" en ansökan och sedan ska ansökan granskas av IWC "executive board". ... uppdaterar sen vad som händer med min ansökan^_^
UPDATE: New pics!




Me, Ivee and Susanna Popova
Thank you Ivee for sending the pics!!! You are the best!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback