Hello my lovelies!!!

Förlåt för att jag inte uppdaterat men jag har inte mått så bra den senaste dagen (mensvärk), men idag blir det nya tag och ikväll ska jag på ett combat pass med syrran och hennes kompis^_^
I går gjorde jag inte så himla mycket, låg bara i soffan med yngsta systern, hon är hemma och är sjuk.. vi låg och kollade på film, "Prins of Persia" men Jake Gyllenhall i huvudrollen. Tycker att den är helt oki.
Sen på kvällen tittade vi på "Battle Los Angeles" en krigsfilm där utomjordingar försöker ta över alla storstäder i hela världen med flera kändisar/skådespelare i olika roller bl.a  Ne-yo.. Filmen var faktiskt jätte jätte bra, krigsfilmer med utomjordingar brukar oftast inte vara så himla bra men den här filmen är jätte bra! Rekomenderas varmt!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback