Halloween soon:)

happy halloween
Halloween nu i helgen.. kommer att vara mysigt.. Jag, min syster och våra kompisar ska ut och äta på Friday's där de kommer att ha Halloween tema. Det ska bli jätte kul! Funderar på om vi också ska klä ut oss... vad tycker ni?                                                                                                                                                           XOXO                                                                                        fashionablypetite

happy halloween by fashionablypetite featuring a top hat


Hej gumman! Ser att du redan hittat polyvore.com :-) jag såg ditt inlägg på facet först nu.. och klickade mig då in på dig och ser att du startat denna blogg - KUL!!!!!

2010-10-28 | 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback