The deathly hallows:)

Idag när jag vaknade så  var det helt vitt ute men kallt var det ju inte så det vart ju bara en massa slask tillslut:P Vad tråkigt, de har ju tjatat en massa om att den riktiga vintern skulle komma nu i helgen och skulle börja nu på lördagen... vi får se hur det blir på söndag..
I dag så träffade jag N och hennes kompis J, vi möttes upp vid Gamla stan för att äta lunch på Vapianos. Jag har längtat efter min carbonara från vapianos jätte länge nu! Det var ju så himla gott, men man blev så himla mätt. The food is lika a little piece of heaven on a plate!
Älskar att de lagar maten framför en!
Jag älskar deras carbonara för att den är verkligen jätte god, krämig och man blir så jätte mätt. Nästa gång så ska jag nog pröva något annat som typ carpacio (vet inte hur det stavas) och jag vill jätte gärna pröva deras tiramisu!
Efter lunchen så skulle vi gå på bio och vi skulle se " Harry Potter and the deathly hallows part 1". Jag vart positivt överaskad av hur bra den var. Det var så mycket man kände igen  från boken! Nu längtar man verkligenefter att få se "part 2"!
Jag kommer ihåg att jag var jätte besviken när jag såg "Harry Potter and the halfblood prince", vet inte jag hade för stora förväntningar på den och det tog några gånger innan jag ens tyckte att den var ok.
Nu sitter jag här hemma och myser i soffan med lilla Timo:) Vi har precis tittat på "Inception" med Leonardo Dicaprio, och jag tyckte bara att den var ok.
Jag har på mig min "Team Jacob" tröja från Hot topic och ett par rosa pyjamas byxor from Old Navy:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback