Negativitet...orka..

Ibland så förstår jag bara inte varför människor ska var så himla negativa... de är så himla negativa att allt runt omkring den blir negativt!
De suger energi och jag orkar inte med dem längre för jag blir helt slut i huvudet och helt matt i kroppen bara av att tänkta på dem.
Ja ibland så måste man nog bara göra en utrensning av allt negativt runt omkring en...  tur att det finns Zumba och helt underbara vänner som ger en mycket positiv energi:)
ÄLSKAR MINA VÄNNER!!! TACK FÖR ATT NI FINNS:)
Var bara tvungen att lägga upp denna bild... I so wish that girl was me!!
XOXO
fashionablypetite


JÄVLIGT het bild ;-) men ser dock väldigt fejkad ut...

2010-11-05 | 15:14:19

Jo jag vet men ändå;)

i like it hot!!! kul att du läser min blogg:) kram

2010-11-05 | 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback