Äntligen ledig!

Det känns som om jag inte varit ledig på evigheter men det var ju egentligen bara två dagar sedan.. Men idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt... har lovat syrran att vi ska rensa källarförrådet idag, så vi får se..

Nu har min kompis S åkt till NYC, hon skulle dit på språkresa där i sju veckor, jag och N möter upp henne där sista veckan med hennes kille G:) Det ska bli så himla kul:)
Jag har kollat runt lite på en sight som heter Open table som man kan boka bord på till restauranger runt om i världen, de har speciella priser och det gör att man kan få bord till de bästa restauranger till ett rimligt pris! Har kollat lite till Nyårsafton och det finns väldigt många att välja på;)
En restaurang jag är väldigt sugen på är City crab & Seafood company som ligger vid Gramercy Park och Flatiron building. Flatiron building är ett riktigt häftig byggnad!
Jag vill verkligen prova Alaskan king crab och lobster från Maine och den här restaurangen ska vara en av dem bästa så jag hoppas att tar oss hit nån dag när vi är där!
Looks delicous!!!
XOXO
fashionably petite


Låter skitbra!! Tycker att vi ska bokat in d :)

Mmmm säger jag bara;)

2010-11-16 | 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback