Winter "must haves"!

Som ni kanske märkt så har jag en släng av resfeber och kan inte sluta kolla upp allt jag vill shoppa på internet:P En sak som är positivt med det är ju ändå att jag kommer att veta ungefär vad jag ska köpa så att man inte kommer hem med en massa onödiga plagg som bara ligger och skräpar i garderoben...
Älskar att göra olika polyvore kollage:) vill ha en ny vinterjacka och jag har tittat lite på abercrombie& fitch och canada goose (de ar så mycket billigare i usa) men jag får se vad det blir för något. Jag vill inte använda samma jacka tillvardags som jag har till jobbet..
Vill även ha ett nytt par UGGs, de stickade är ju jätte söta, and it's so totally me:) have to have those! Jag ska även leta efter en sån här mössa eller liknande... min kusin hade en jätte fin som var stickad som en panda men den hade han ju köpt när han var i san fransisco... typiskt... vi får se vad jag hittar..
Hoppas jag hittar en med Hello Kitty på:P
winter

winter by fashionablypetite featuring ugg australia boots
XOXO
fashionablypetite


Ohhh Gillar de rosa stickade uggsen! De måste du köpa ju :)

2010-12-16 | 07:52:06

Ohhh Gillar de rosa stickade uggsen! De måste du köpa ju :)

2010-12-16 | 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback