TGIF!!!!

NU är det äntligen helg igen! Jätte skönt verkligen:)
Idag är det 16 dagar kvar tills vi åker till NY, jag längtar verkligen..
Ikväll så ska jag hem till min kompis C för middag och filmkväll, kommer att bli jätte mysigt. Det var ju ett tag sedan vi träffades:)
Imorgon så jobbar jag men det är oki, slutar vid fyra ändå och släkten ska tydligen komma över på middag, ska försöka övertala små kusinerna att spela monopol! Älskar monopol:)
På söndag kväll så smäller det! Jag och systrarna ska gå på Lucia movie night på Rigoletto:) De har det varje år, det börjar vid midnatt, de visar tre förhandsvisningar, man får en massa gott till varje film och det är även en massa tävlingar! Det håller på till tidig lucia morgon, men det är jätte kul! Jag har aldrig blivit besviken på filmerna de visar:)
Hoppas ni har det bra i helgen!
XOXO
fashionablypetite


jaa men eller hur :D mycket snack nu .. hoppas allt blir av, måste spara en massa pengar!! hahah. Ja men fråga henne hur hon gjorde är supernyfiken! Vi se på söööndag! PUSS O KRAM

2010-12-11 | 07:27:51

håller med!

tack så mycket!

2010-12-11 | 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback