Snöstorm!

Idag är det fjärde advent och det lutar mot en vit jul i år igen:)
Inte så jätte mysigt när man måste pölsa sig fram en hel dag på jobbet när ingen har plogat någonstans, det var för i helsike snö upp till knäna!!! Så jag hoppas verkligen att de blir bättre på det! Nu jobbar jag sju dagar i sträck innan julafton... måste få ihop lite så att man har pengar när man kommer hem!
Idag är det sju dagar kvar tills vi åker... åh jag längtar verkligen men jag känner mig lite stressad, det är så mycket man måste hinna med innan jul och allt det där:P
Min digitalkamera har gått sönder, har nog tappat så mångar gånger nu så jag är förvånad att den höll så länge som den gjorde. Ska ska kolla på två kameror som jag kanske ska köpa i NY.
En vanlig digitalkamera och en systemkamera:
Den här färgen fast med 14,2 mgp.
Jag får se om jag köper denna, min kusin i D.C jobbar nämligen på Nikon där och han får personal rabatt men den var slutsåld, så jag får se om jag köper den själv eller väntar tills han får tillgång till den så att han kan köpa den på jobbet... Jag ska ut på kamera jakt på första dagen vi kommer dit till NY, man vill ju dokumentera alllt så ni på bloggen får se:)
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback