New years eve!!!

Idag är det nyårsafton men det känns inte riktigt som det... men vi får se vad vi hittar på ikväll, nånting blir det i allafall:)
En tråkigt sak är att N har blivit sjuk, har legat i säng nästan hela dagen i går men vi hann ändå shoppa i Jersey Gardens! Jätte tråkigt när man blir sjuk när man är ute och reser för då kan man ju inte riktigt njuta av resan.
Så här har N typ sett  i natt, hoppas att hon blir bättre..
Idag så funderar jag faktiskt att åka in till till stan, hoppas N känner sig bättre så att hon kanske vill med annars så får jag åka själv. Jag måste förbi Times Square för att kolla in den stora AE affären och till Madison square garden till Borders butiken som ligger där. Jag ska leta efter en jacka till min syrra och så ska jag köpa en ebook reader till mig själv, så slipper jag köpa böcker utan bara ladda ner på nätet. Får typ inte plats med mer böcker hemma.
Hoppas nu alla har det bra där ikväll och jag önskar er alla en god fortsättning!
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback