Good morning everyone!

Hej,
nu är jag jätte pigg och klockan är halv sju på morgonen, kroppen är fortfarande fast på svensk tid även om man var helt slut igår natt:)
Min jätte snälla kusin hämtade upp oss på flygplatsen igår efter att vi stått och köat vid "immigration and customs" ca 45 min, det verkar som om de hade flyttat väldigt många flyg som skulle till NY till DC istället för det var hur mycket folk som helst!
När vi kom hem till min faster beställde vi pepperoni pizza från dominos, i love!!!!
Jag och N fick gäst rummet med jätte hög säng, man får typ hoppa upp:P
Vår jätte säng!
XOXO
fashionablypetite


LOL, ya you have to jump up cause ur short :P i can just c it in my mind... hahahaha

2010-12-27 | 17:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback